Alla inlägg den 13 december 2012

Av Amanda Gustafsson - 13 december 2012 20:10

Hejsan!

Det är så att vi har spårval i skolan, och då finns det olika ämnen man kan välja.

Och så finns där ett ämne som heter speciallidrott och den får man välja om man träna mycket och har  något som man tränar förstås!

Och det har jag och Hannah valt för att vi rider ju mycket och vi satsar på att vara med i SM och så.

Så vi har det sista lektionen på torsdagar.

Men idag så skulle inte jag och Hannah rida så vi stannade i skolan. Men sen så fick Hannah ett smsa från Helen och där stod att hon va ute på perkeringen så Hannah skulle hem och jag skulle igentligen ochså hem. Men jag stannade istället och satt där och pratade med några kompisar.

Sen när jag, Nicki och Charlie skulle gå till bussen så först så kastade Frank snöbollar på mig, sen så när Charlie hade åkt så hade jag och Nicki lite bråttning. Sen så fegade Nicki ut! ;)

Och då så såg jag bara att Rasmus och Casper kom mot mig men snöbollar och jag började springa men dem sprang efter så jag gav upp. Och då höll jag för mitt huvud och då så pregade dem in snö i huet endån.. Det var kallt och mitt smink blev förstört typ!

Det var endån roligt!

Alla som mular mig ska få igen! Bara så ni vet! ;)



Ciao! :*

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej, Amanda här!
Denna bloggen hadlar om allt möjligt.
Ni får jätte gärna följa denna bloggen, men tvingar absolut inte er!
Kram:*

Fråga mig

18 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni jag ska göra för att bloggen ska bli roligare att läsa? :)
 Fler foton?
 Fler videos?
 Fler inlägg?
 Omröstningar?
 Tävlingar?
 Fler frågestunder?
 Om det är något annat ni vill att jag ska göra så får ni antingen ställa en fråga eller kommentera!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<<
December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards