Alla inlägg den 19 december 2012

Av Amanda Gustafsson - 19 december 2012 09:42

Idag har vi Julavslutning! Och det är jätte mysig, men kommer endån att sakna skolan!:)
Just nu sitter vi med tända ljus och lyssnar på julmusik!:)
Hela vårt arbetslag ska även ha kakbuffe senare!:)<3
-----
Igår hade vi Volleybollturnering vårt lag kom till kvartsfinal och vi förlorade med 1poäng precis innan tiden tog slut.. Jag trodde faktiskt inte att vi skulle komma så långt! Men i Fredags när vi fick på lagen så gillade jag inte laget, för jag kände typ bara 4stycken av dem! Men sen efter första matchen så bara älskade jag laget! Synd att ni i 9an inte ska vara kvar på skolan nästa år! För annars hade jag velat vara i samma lag som er igen!
Älskar er!
-----
Inatt så sov Nicki hos mig och det va jätte kul! Förutom när Axel kom in och störde hela tiden! Men annars så va fet roligt! Tack för att du finns hjärtat!<3
----
Men nu ska jag mysa med skolan! Så ha det så bra!

Puss!<3:**

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej, Amanda här!
Denna bloggen hadlar om allt möjligt.
Ni får jätte gärna följa denna bloggen, men tvingar absolut inte er!
Kram:*

Fråga mig

18 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni jag ska göra för att bloggen ska bli roligare att läsa? :)
 Fler foton?
 Fler videos?
 Fler inlägg?
 Omröstningar?
 Tävlingar?
 Fler frågestunder?
 Om det är något annat ni vill att jag ska göra så får ni antingen ställa en fråga eller kommentera!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<<
December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards