Alla inlägg den 29 december 2012

Av Amanda Gustafsson - 29 december 2012 23:00

Godkväll!

Hur är det med er?

Det är bra med mig! Jag och Hannah sitter på golvet i Hannahs rum och bloggar, lyssnar musik, svarar på lite frågor och smsar med kompisar. :)

Vi har suttit och bloggat, tittat Facebook, tittat Instagram och smsat i ungefär 3-4 timmar, men vi ska sitta upp lite till.. :)

Det kommer en videobloggsen!


Den videobloggen kommer antingen ikväll eller imorgon :)

PuSs! <33:***

Av Amanda Gustafsson - 29 december 2012 11:30

Godmorgon allihopa!
Just nu sitter jag med mina nästkusiner Mio och Max i soffan och tittar på tv. Idag så ska jag och Hannah upp till ridhuset och så ska Hannah rida och Helen ska nog longera (stavning) Petter, för att jag vill inte rida Petter sen han stegrade så högt så att Helen trillade av.. Och dessutom så har han kanske ont i ryggen så om jag rider så blir det kanske bara värre..
Sen på Onsdag så kommer veterinären till oss och ska titta på Petter, men så ville hon se när en ryttare red honom och utan ryttare.. Och då har mamma sagt att jag måste rida honom men det vill jag inte. Men mamma säger att jag måste, men jag tror inte att hon fattar hur det känns. Aså hur läskigt det är när han håller på som han gör, han stegrar, han bockar och så bara vänder han sig om och bara springer och ibland så kan han bocka sen vänder han sig om och galopperar svin snabbt och samtidigt så bockar han och sparkar bakut (stavning).. Men nu har inte jag något batteri på mobilen mer så, jag bloggar mer sen efter ridningen!

PuSs och kram!<3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej, Amanda här!
Denna bloggen hadlar om allt möjligt.
Ni får jätte gärna följa denna bloggen, men tvingar absolut inte er!
Kram:*

Fråga mig

18 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni jag ska göra för att bloggen ska bli roligare att läsa? :)
 Fler foton?
 Fler videos?
 Fler inlägg?
 Omröstningar?
 Tävlingar?
 Fler frågestunder?
 Om det är något annat ni vill att jag ska göra så får ni antingen ställa en fråga eller kommentera!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<<
December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards