Alla inlägg den 10 januari 2013

Av Amanda Gustafsson - 10 januari 2013 20:53

Halloj alla läsarer!

Idag så i skolan va det svin roligt! Hahahah :)

Aså det är såhär, att vi hade spårval. Och vi har idrott och hemkunskap, och så idag hade vi hemkunskap! Och jag, Nicki, Elin, Cajsa hade köken brevid varandra, så skulle vi göra pannkakor! Så skulle först Elin vända på dem, så där proffsigt sätt, och hon klarade det. Sen skulle Nicki göra det och hon klarade också det, men så skulle Elin göra det en gång till..

Men denna gången blev det inte så proffsigt, för att hennes pannkaka landade i min och Nickis vask. Och det värsta va att, Cajsa åt den.. ;D hahahhaha!

Den roligaste  dagen på denna terminen.. hahah även om denna terminen började igår, men hhahahahahha! <3

Ska gå och sova nu, måste upp imorgonbitti och duscha, klä på mig, och sminka mig! Och äta och allt det skitet.. ;D<3

PuSs&KraM!<333333:****

Av Amanda Gustafsson - 10 januari 2013 11:12

Hejsan!
Nu sitter jag i skolan, och har lektion!
Vi har engelska och då skulle vi typ skriva om en kompis, så jag fick Kevin :) Men ska fortsätta med det!
PuSs&KraM!<333:****

Presentation


Hej, Amanda här!
Denna bloggen hadlar om allt möjligt.
Ni får jätte gärna följa denna bloggen, men tvingar absolut inte er!
Kram:*

Fråga mig

18 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni jag ska göra för att bloggen ska bli roligare att läsa? :)
 Fler foton?
 Fler videos?
 Fler inlägg?
 Omröstningar?
 Tävlingar?
 Fler frågestunder?
 Om det är något annat ni vill att jag ska göra så får ni antingen ställa en fråga eller kommentera!

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards