Alla inlägg den 12 januari 2013

Av Amanda Gustafsson - 12 januari 2013 20:16

Hejsan :)


Har inte kunnat bloggat sen i Torsdags för att jag har inte haft tid, och sånt mög!

Men skit samma, jag bloggar iallafall nu?

Igår va det en helt vanlig Fredag! Efter skolan så följde Nicki med mig hem, för att hon hade inget att göra! Så när vi kom till Kågeröd, så gick vi hem till mig och åt, bytade om! Sen kom mamma och så skulle vi handla fika sen skulle vi till stallet! Så jag tog in Petter för att Hannah skulle rida och jag skulle longera Petter för att han harinte gått på några dagar! Men Nicki hann bara att följa med till paddocken för att sen skulle hon gå till bussen, för att hon skulle hem, för att hon skulle göra något! Men när jag och Hannah kom ner till paddocken så va det is, och jätte hårt! Så jag bara gick med Petter och Hannah travade och skrittade bara! Men sen på kvällen så skulle vi till Karin, Emil, Mio och Max och hämta Axel, för att han va och "lekte" där! Så vi tog med Bi (en hundvalp) för att hon ska ju flytta dit sen! Och när vi kom dit, så bli Allan (Atlas), deras rottweiler jätte glad! Och så började han dreggla jätte mycket! Nästan ett helt hav! ;) Hahaha skojade!

Men sen så skulle han typ visa henne till hans "säng" och sånt! Vi tog jätte fina foton på kamran!

Kanske kan lägga upp dem någon dag! :)

Imorgon så ska Greta (en hundvalp) åka till sina nya ägare, så hon åker klockan 12:00! Så jag kunde inte följa med Hannah, Helen, Kajsa, Camilla (tror Kajsa och Camilla ska med!) till ridhuset på förmiddagen, och då kan inte jag följa med! Så jag hänger med lillebror och pappa till Ripa för att fota Axel när han kör cross. :) Sen när vi kommer hem så ska kanske jag och mamma upp till stallet och så sticker vi kanske till ridhuset, så vi kan få longerat han! Kanske rider om han inte dampar och är så pigg! :)

Just nu sitter jag och lyssnar musik, bloggar och tittar på facebook. Jag sitter i Axels rum med Axel och Max. Axel och Max sitter och spelar PS3..

Sen på Måndag så börjar en skolvecka till.. Sen på Lördag nästa vecka så ska hela familjen + 3andra familjer till Trysil som ligger i Norge, och då ska vi åka skidor!

Dem säger att det ska bli 18-20 minus grader.. Men det blir liksom endån inte så kallt där för det är typ en annan sårts "kyla" där!

Men jag ska försöka att blogga varje dag där! Det är inte säkert att jag gör det! Vi får se.

Men nu ska jag går ner och sätta kamran på laddning så vi hörs väll imorgon! :D


PuSs&KraM!<333:***


Psss; Saknar mitt hjärta Hannah!  <333 :****

www.mincarpediem.bloggplatsen.se

Presentation


Hej, Amanda här!
Denna bloggen hadlar om allt möjligt.
Ni får jätte gärna följa denna bloggen, men tvingar absolut inte er!
Kram:*

Fråga mig

18 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni jag ska göra för att bloggen ska bli roligare att läsa? :)
 Fler foton?
 Fler videos?
 Fler inlägg?
 Omröstningar?
 Tävlingar?
 Fler frågestunder?
 Om det är något annat ni vill att jag ska göra så får ni antingen ställa en fråga eller kommentera!

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards