Alla inlägg den 4 februari 2013

Av Amanda Gustafsson - 4 februari 2013 21:09

Hejsan !

Rubriken-talar !

Frågan är ; Vad tycker ni att jag ska blogga om ?

Ni får skriva i en kommentar här på detta inlägget vad ni tycker att jag ska skriva om !

Det kan nästan vara vad som !

Puss och kram !

Chìao !<3

// Mandiii Pandiii <33:**

Av Amanda Gustafsson - 4 februari 2013 20:19

Hallo !

Idag så har jag bara varit i skolan från klockan 09:00 - 12:00 .

Sen hämtade mamma mig för att vi skulle iväg. Så idag har jag suttit i bilen i ungefär 5timmar.

Men snart så ska jag och familjen ha lite kvällsmys för att imorgonbitti så åker pappa till

Las Vegas, och ska vara där tills Måndag nästa vecka. Dem ska gå på en sån byggmässa.

Jag har sagt till pappa att han ska köpa ett par converse till mig och sen en converseväska till mig för att min skolväska är sönder. Men vi får se om han gör det ! ;)

Just nu sitter jag och skypar med Nicki, Ralle, Islam och Filip . Ralle och Filip sitter och spelar LOL. Och jag, Nicki och Islam sitter och lyssnar på dem och snackar lite ! :)

Men nu ska jag dra och mysa lite med min älskade familj.


Puss och kram !

// Mandiii Pandiii <3:*

Presentation


Hej, Amanda här!
Denna bloggen hadlar om allt möjligt.
Ni får jätte gärna följa denna bloggen, men tvingar absolut inte er!
Kram:*

Fråga mig

18 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni jag ska göra för att bloggen ska bli roligare att läsa? :)
 Fler foton?
 Fler videos?
 Fler inlägg?
 Omröstningar?
 Tävlingar?
 Fler frågestunder?
 Om det är något annat ni vill att jag ska göra så får ni antingen ställa en fråga eller kommentera!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards