Alla inlägg den 10 februari 2013

Av Amanda Gustafsson - 10 februari 2013 19:36

Hejsan !

Igår så va jag och Hannah på grönt-kort-kurs i Viarp, och det var kallt för att vi va liksom ute i stallet då.

Då skulle vi visa när vi tog av täcket, när vi satt på benlindor och sen skulle vi titta lite på hästarna och prata om sår m.m, sen skulle vi gå runt och känna pulsen på hästarna .

Sen så va vi klara vid 12:30 och då hämtade Helen oss.

Sen så sov jag hos Hannah .

Sen idag så va vi också på kursen, och då så satt vi bara inne och skrev. Sen så åkte vi hem och så

skulle vi till ridhuset och rida. Sen när vi skulle åka hem från ridhuset så va där typ 6-8 hästar med mig och Hannah då. Och nu sitter jag, mamma, Axel, farmor och farfar hemma hos farmor och farfar och tittar tv och dricker kaffe. Men nu ska vi hem .

Ha det så bra !


Älskar er allihopa !<3

/ Mandiii Pandiii <3:*

Av Amanda Gustafsson - 10 februari 2013 14:30

Här är lite foton från igår och idag .
Bilderna på mig och Petter, Hannah och på mig och Hannah, är från igår ! Sen bilderna på några papper och på mig och Molly (Hannahs lillasyster) är från idag :)

Presentation


Hej, Amanda här!
Denna bloggen hadlar om allt möjligt.
Ni får jätte gärna följa denna bloggen, men tvingar absolut inte er!
Kram:*

Fråga mig

18 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni jag ska göra för att bloggen ska bli roligare att läsa? :)
 Fler foton?
 Fler videos?
 Fler inlägg?
 Omröstningar?
 Tävlingar?
 Fler frågestunder?
 Om det är något annat ni vill att jag ska göra så får ni antingen ställa en fråga eller kommentera!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards