Alla inlägg den 14 februari 2013

Av Amanda Gustafsson - 14 februari 2013 10:37

Hej alla fina !
Idag är det ju alla-hjärtans-dag , och jag gillar faktiskt den ibland. Jag hoppas alla ni där ute kommer ha en toppen dag ! Just nu sitter jag och Hannah och lyssnar på musik, vill ni veta vilken ? Även om ni inte vill veta så får nu veta endån ! ;) Vi lyssnar en sjukt bra kille han heter Anton Ewald och han sjunger Begging och ni vet säkert vem han är, för att han va med i Melodifestivalen i lördags ! :)
Ha det så bra alla fina där ute ! <3
Puss och kram // Mandiii Pandiii

Presentation


Hej, Amanda här!
Denna bloggen hadlar om allt möjligt.
Ni får jätte gärna följa denna bloggen, men tvingar absolut inte er!
Kram:*

Fråga mig

18 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni jag ska göra för att bloggen ska bli roligare att läsa? :)
 Fler foton?
 Fler videos?
 Fler inlägg?
 Omröstningar?
 Tävlingar?
 Fler frågestunder?
 Om det är något annat ni vill att jag ska göra så får ni antingen ställa en fråga eller kommentera!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards