Alla inlägg den 26 februari 2013

Av Amanda Gustafsson - 26 februari 2013 21:05

Hejsan !

Äntligen så har jag kommit igång med ridningen igen !

Det känns skit skönt att rida igen , efter att inte har ridit på 1 månad förutom typ 2-3 gånger på Diem.

Igår så red Moa först Petter sen så skulle jag rida han lite, och ifall han skulle busa igen så skulle Moa hoppa upp. Men det behövde hon inte göra faktiskt !

Sen så idag så kunde inte Moa rida Petter för att hon skulle på hoppträning i Viarp.

Så jag, mamma, Axel och pappa stack upp till ridhuset, och det gick faktiskt sjukt jävla bra !

Sen så va Lotta också där, så hon hjälpte mig lite, så jag ska kanske träna för henne på lördag.

Imorgon så ska Petter vila, för att mamma ska och handla mat till på fredag så pappa ska ha kalas, för att han fyller år idag ! :)

Så grattis pappi ! <3


Men jag har haft en bra dag i skolan, och den har faktiskt varit lika rolig och endån tråkig som vanligt. Haha ;)

För lektionerna är tråkiga men rasterna är ju roliga ! :)

 

Men nu ska jag faktiskt gå upp och lägga mig i sängen, för att jag är sjukt trött efter att han gått upp tidigt imorse för att gratta pappa, sen har det ju varit skola och så har jag ridit.

Och när jag red så märktes det att jag inte hade ridit på länge, har tappat kontitionen helt, när jag rider. Så måste verkligen komma igång igen ! :D


Cìao ! :*

Presentation


Hej, Amanda här!
Denna bloggen hadlar om allt möjligt.
Ni får jätte gärna följa denna bloggen, men tvingar absolut inte er!
Kram:*

Fråga mig

18 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni jag ska göra för att bloggen ska bli roligare att läsa? :)
 Fler foton?
 Fler videos?
 Fler inlägg?
 Omröstningar?
 Tävlingar?
 Fler frågestunder?
 Om det är något annat ni vill att jag ska göra så får ni antingen ställa en fråga eller kommentera!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards