Alla inlägg den 13 mars 2013

Av Amanda Gustafsson - 13 mars 2013 20:36

Linn Nyman <3

Jag blir så jävla arg på sånt här. Att det finns någon som sitter och kränker, hotar och mobbar en 13årig tjej över nätet, eller över huvudtaget!

Och sen att ni har skrivit att hon "ska ta livet av sig" , vad håller ni på med ?

Det är bara så omoget att kalla någon tjock.

Jag tycker det är sött med tjejer som vågar vara sig själva och inte vara den smalaste, snyggaste och bästa. Så alla tjejer och killar va er själva.

Jag har tittat på en video som Linn har gjort, där hon sitter och försvarar sig och berättar att hon tog det väldigt hårt och att dem som mobbade henne hade kallat hennes

familj för massa saker.

Jag tycker att Linn verkade vara en bra person och en snäll tjej.

Jag tror att Linn inte hittade en utväg till detta, och att hon tyckte att det va en lättaste utvägen för henne.

Alla ni där ute som har kränkt, hotat och mobbat Linn ni borde faktiskt skämmas riktigt jävla mycket nu!

Jag tänker på Linn Nymans familj och vänner riktigt mycket, alla mina tankar går till er.

Försök bara att vara starka, även om det inte är så lätt .

1000000 pussar och kramar till er!  <3:*


Av Amanda Gustafsson - 13 mars 2013 19:29

Men hej !

Jag tycker att det börjar bli lite drygt att blogg nu, eftersom att jag inte har något att blogga om.

Antingen så kommer ni med förslag om vad jag ska blogga om eller så gör jag vloggar istället, vad vill ni ?

Men om jag ska vlogga så kommer jag filma med min mobil (iPhone 5) tills jag har en annan kamra :)

Och jag vet att jag inte har lagt upp någon jävla video med frågorna men ja..

Får se , antingen så kommer de innan Måndag eller så kommer den ikväll :)

Så ni får fortfarande skriva frågor och kommentarer , om ni vill :)


Presentation


Hej, Amanda här!
Denna bloggen hadlar om allt möjligt.
Ni får jätte gärna följa denna bloggen, men tvingar absolut inte er!
Kram:*

Fråga mig

18 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni jag ska göra för att bloggen ska bli roligare att läsa? :)
 Fler foton?
 Fler videos?
 Fler inlägg?
 Omröstningar?
 Tävlingar?
 Fler frågestunder?
 Om det är något annat ni vill att jag ska göra så får ni antingen ställa en fråga eller kommentera!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards