Alla inlägg den 31 mars 2013

Av Amanda Gustafsson - 31 mars 2013 21:03

Nä, men halloj !
De va ett tag sedan nu .. Känner mig skit dålig bloggare, just nu. Eftersom att jag inte har något att blogga om. Jag tänker ju att börja vlogga lite istället, men kommer ju fortfarande blogga ! Så kom men många förslag, vad lilla jag ska blogga och vlogga om :)
Idag har lilla jag, varit med på Hannahs första lokal-tävling. Och det gick super bra ! Hon hoppade LD och en felfri runda, med unghäst. :)
Och sen va det bara att sticka hem igen, och så satt jag och lyssnade musik. Tänkte lite, om jag skulle vlogga, gjorde en liten lista , med 50 saker ni kanske inte visste om mig, jag kommer att filma in den, och lägga ut på både Youtube och bloggen :)
Hoppas ni kommer att titta på den :)
Men jag är ju på kalas nu, hos Karin och Emil. Så jag ska sätta mig och ta det lite lugnt, i deras soffa med lilla Ada :) Sen blir det väll efterrätt, och gottor ( godis ) , kanske ;)
Ciaó !

Presentation


Hej, Amanda här!
Denna bloggen hadlar om allt möjligt.
Ni får jätte gärna följa denna bloggen, men tvingar absolut inte er!
Kram:*

Fråga mig

18 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni jag ska göra för att bloggen ska bli roligare att läsa? :)
 Fler foton?
 Fler videos?
 Fler inlägg?
 Omröstningar?
 Tävlingar?
 Fler frågestunder?
 Om det är något annat ni vill att jag ska göra så får ni antingen ställa en fråga eller kommentera!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards