Direktlänk till inlägg 1 april 2013

April, April :*

Av Amanda Gustafsson - 1 april 2013 21:03

Godkväll !

Nu är det dem 3 sista timmarna, på den 1a April.

Jag har fått några April-skämt idag faktiskt, jag kan ju ta och skriva några, eller dem jag har fått ;)

Här kommer dem.

Hannah : Hej ! Mamma vart i stallet innan och såg att Petter gick och haltade i hagen!

Mitt svar : Hej ! Men vafan .... :(<3

Hannah : April, April din dumma fisk! xD<3:*!

- - - -

Nicki : Hej, alltså jag kan inte fortsätta va kompis med dig för att jag har fått reda på massor saker du sagt om mig... Trodde du var annorlunda.

Mitt svar : Hahahahha, april april ! ;)

- - - -

Sen skrev jag den, som Nicki skrev till några killkompisar som t.ex Fredde och JJ.

Detta skrev dem.

JJ : Jasså?

Mitt svar : April, april ! <3

JJ : De va snålt ....<3

- - - -

Fredde : Va?

Mitt svar : April, april ! <3

Fredde : Du skrämde mig... </3

- - - -

Men som sagt, har inte lurat så många idag, och så många har inte lurat mig . :D

Aså när man pratar / smsar med personer på den 1a April, kan man inte ta dem på allvar. Eftersom att man tror att dem lurar en .. -.-

Imorgon är det den 2dra April, och jag är glad över att det bara finns 1, första April .

Sen så har vi ju även ställt om klockan i Lördag till Söndags natt, och det känns konstigt, undra om jag kommer upp imorgon , iallafall i rätt tid ;)

Nä, men det finns ju faktiskt en väckarklocka på mobilen , eller hur ?

Igentligen skulle jag bara skriva godnatt till er, men det blev lite April-skämt, osv.


Hoppas ni kan sova gott inatt.

Godnatt :*

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Gustafsson - 12 maj 2013 19:15

Hejhej :) Vi var lediga från skolan i Torsdags och Fredags, riktigt skönt faktiskt ;) Från Onsdag till Torsdag så sov jag över hos Hannah, för jag skulle hänga med henne till kmet i dressyr. Diem och Hannah gick riktigt fint, men dem blev t...

Av Amanda Gustafsson - 29 april 2013 08:13

Hejsan allihopa :) I helgen så har jag varit på tävlingar med lillebror, de gick sjukt bra för honom! Först i Fredags så åkte vi till Värnamo för att Axel skulle tävla där, han kom 2a i första heatet, och 1a i andra heatet, så då blev de totalt att ...

Av Amanda Gustafsson - 26 april 2013 17:38

Hejsan allihopa! Idag är det freeeedag, och de kan jag säga att lilla jag behöver efter en hel skolvecka som denna.. Igår så skulle vi ha skickat in 2 rätt stora arbeten, eller jag tycker dem är stora eftersom att jag bara går i 7an! Men vi s...

Av Amanda Gustafsson - 22 april 2013 13:09


   Hejsan allihopa :) Nu är jag blond igen. Och det är för att jag inte vill färga om mitt hår så mycket i sommar, eftersom att det sliter sjukt mycket. Eftersom att jag va brunhårig, så när jag skulle slinga mitt hår, så blev det lite blont/...

Av Amanda Gustafsson - 18 april 2013 21:36

Tjennaaa! Som sagt, igår skrev jag att jag och Hannah skulle ut på en liten tur. Och vi va ute och sprang. De va riktigt skönt, men de va lite jobbigt eftersom att det va sjukt länge sen. :) Men vi kom hem från skolan bytade om, sen stack v ut ...

Presentation


Hej, Amanda här!
Denna bloggen hadlar om allt möjligt.
Ni får jätte gärna följa denna bloggen, men tvingar absolut inte er!
Kram:*

Fråga mig

18 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni jag ska göra för att bloggen ska bli roligare att läsa? :)
 Fler foton?
 Fler videos?
 Fler inlägg?
 Omröstningar?
 Tävlingar?
 Fler frågestunder?
 Om det är något annat ni vill att jag ska göra så får ni antingen ställa en fråga eller kommentera!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards