Direktlänk till inlägg 7 april 2013

Här ska väll stå en rubrik igentligen ..

Av Amanda Gustafsson - 7 april 2013 23:28

Hej, eller man kanske ska säga godnatt nu, igentligen .

I Fredags när jag kom hem från skolan, så va Axel hemma. Och han frågade mig, "Amanda ska du med till Veinge?" Och jag sa att jag inte visste riktigt eftersom att jag skulle till stallet, ska smsade mamma och sa att jag ville hänga med dem till Veinge, men fick inget svar, 1timme senare kom mamma hem, och jag sa att jag ville hänga med. Vi satt och tänkte hur vi skulle göra, skulle vi hänga med eller inte? Beslutet blev bra, vi hängde med. De va nog tur de ! För att de va första tävlingen för 2013, och Axel kom på prispallen, sin första 3dje plats, och han blev riktigt glad. När han kom upp på prispallen, såg han lite "förvånad" ut, eller vad man ska säga. Sen efter de, så blev de fotografering, för att han ska antagligen komma med i en tidning som heter Race. Jag fick även riktigt fina bilder på dem jag kände , som körde ! Jag kommer att lägga ut vissa tror jag, dem bästa :)

Idag så skulle jag hänga med mamma, Karin och Mone och handla på Maxi. Vi gick även inom Familia, för att titta en skinjacka, jag, mamma och Karin testade dem. Där fanns många färger att välja mellan, svart/vit/ljusblå/blå, och jag blev så himla kär i den svart, och jag tänkte, ska jag fråga mamma om jag får den ? Eller då kanske hon säger nej.. Nä, men jag får vänta ! Jag har 330kr hemma, då behöver jag ungefär bara 200kr till. Men sen så gick ut från affären, ingen köpte någon jacka. Vi gick mot Maxi för att handla mat, och jag sa till mamma "mamma, jag vill verkligen ha den jackan!" Ja, hon drog lite på de, och så gav hon aldrig mig ett svar, och jag sa "men om jag betalar 300kr och du 200kr ?
Hon sa sen, ja du ska få den jackan. Efter vi hade varit på Maxi, gick vi in och köpte den. :)
Fatta, hur mycket jag älskar mina föräldrar !<3
Och jag älskar inte bara er, för att ni köpte jackan till mig, utan för att ni är bäst på alla sätt och vis !<3

Men imorgon är det visst Måndag igen, skolan börjar, man får träffa kompisar, äta äcklig skolmat, gå på både roliga och tråkiga lektioner !
Men så är livet, om man vill bilda en familj och skaffa ett riktigt liv, så får man kämpa !
Man kan ju inte ha dåliga betyg, om man vill jobba som polis, och käna pengar, och kunna skaffa en familj.
Men nu hade jag tänkt att gå och lägga mig, eftersom att jag ska upp tidigt imorgon och duscha, äta, sminka mig, och allt de tjejer gör !
Godnatt! :*

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Gustafsson - 12 maj 2013 19:15

Hejhej :) Vi var lediga från skolan i Torsdags och Fredags, riktigt skönt faktiskt ;) Från Onsdag till Torsdag så sov jag över hos Hannah, för jag skulle hänga med henne till kmet i dressyr. Diem och Hannah gick riktigt fint, men dem blev t...

Av Amanda Gustafsson - 29 april 2013 08:13

Hejsan allihopa :) I helgen så har jag varit på tävlingar med lillebror, de gick sjukt bra för honom! Först i Fredags så åkte vi till Värnamo för att Axel skulle tävla där, han kom 2a i första heatet, och 1a i andra heatet, så då blev de totalt att ...

Av Amanda Gustafsson - 26 april 2013 17:38

Hejsan allihopa! Idag är det freeeedag, och de kan jag säga att lilla jag behöver efter en hel skolvecka som denna.. Igår så skulle vi ha skickat in 2 rätt stora arbeten, eller jag tycker dem är stora eftersom att jag bara går i 7an! Men vi s...

Av Amanda Gustafsson - 22 april 2013 13:09


   Hejsan allihopa :) Nu är jag blond igen. Och det är för att jag inte vill färga om mitt hår så mycket i sommar, eftersom att det sliter sjukt mycket. Eftersom att jag va brunhårig, så när jag skulle slinga mitt hår, så blev det lite blont/...

Av Amanda Gustafsson - 18 april 2013 21:36

Tjennaaa! Som sagt, igår skrev jag att jag och Hannah skulle ut på en liten tur. Och vi va ute och sprang. De va riktigt skönt, men de va lite jobbigt eftersom att det va sjukt länge sen. :) Men vi kom hem från skolan bytade om, sen stack v ut ...

Presentation


Hej, Amanda här!
Denna bloggen hadlar om allt möjligt.
Ni får jätte gärna följa denna bloggen, men tvingar absolut inte er!
Kram:*

Fråga mig

18 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni jag ska göra för att bloggen ska bli roligare att läsa? :)
 Fler foton?
 Fler videos?
 Fler inlägg?
 Omröstningar?
 Tävlingar?
 Fler frågestunder?
 Om det är något annat ni vill att jag ska göra så får ni antingen ställa en fråga eller kommentera!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards