Alla inlägg den 18 april 2013

Av Amanda Gustafsson - 18 april 2013 21:36

Tjennaaa!

Som sagt, igår skrev jag att jag och Hannah skulle ut på en liten tur.

Och vi va ute och sprang. De va riktigt skönt, men de va lite jobbigt eftersom att det va sjukt länge sen. :)

Men vi kom hem från skolan bytade om, sen stack v ut för att springa lite. Vi hade 30minuter på oss, för sen började stallmötet.

Så vi tänkte så här, att vi springer till stallet, och sen får vi springa hem till mig igen, eftersom att Hannah hade sina saker här hos mig.

Mötet varade inte så jätte länge, så vi stack hem rätt tidigt.

Mamma och Moa tömkörde Petter innan mötet istället :)


Men jag har precis tittat lite på Maria Wern - Må Döden Sova, snacka om att jag satt rädd hela filmen, men den va endån sjukt jävla bra :*

Nu ligger jag här i min säng, med näsdukar och är jätte rinig i näsa... -.-

Sjukt jobbigt, de bara rinner och rinner.


Men imorgon är de fredaaag, yaay :)

Jag hatar igentligen fredagar, eftersom att de är typ bara 5minuters raster, förutom lunchen ..

Jag vet faktiskt inte vad jag ska göra, eller jo. Hannah ska nog hänga med mig hem, och så ska vi ut och springa.  Sen vet jag faktiskt inte om vi ska sova tillsammans, eller vad vi ska göra.

Men på lördag så ska Hannah och Diem tävla i Trolleholm, och de kommer gå sjukt bra, har jag bestämt ;)


Men nu ska jag banne mig, snyta mig, göra mig iordning för att du väntar min sömn på mig!

Ha de la gött, puss hej :*

Presentation


Hej, Amanda här!
Denna bloggen hadlar om allt möjligt.
Ni får jätte gärna följa denna bloggen, men tvingar absolut inte er!
Kram:*

Fråga mig

18 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni jag ska göra för att bloggen ska bli roligare att läsa? :)
 Fler foton?
 Fler videos?
 Fler inlägg?
 Omröstningar?
 Tävlingar?
 Fler frågestunder?
 Om det är något annat ni vill att jag ska göra så får ni antingen ställa en fråga eller kommentera!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards