Alla inlägg den 26 april 2013

Av Amanda Gustafsson - 26 april 2013 17:38

Hejsan allihopa!
Idag är det freeeedag, och de kan jag säga att lilla jag behöver efter en hel skolvecka som denna..

Igår så skulle vi ha skickat in 2 rätt stora arbeten, eller jag tycker dem är stora eftersom att jag bara går i 7an!
Men vi skulle lämna in en skrivuppgift som handlar om klimat, jag valde de "Tropiska klimatet" kanske inte de lättaste eftersom att de knappt fanns någon information om de, på internet ..
Och så skulle vi skicka in något, på engelska. Den va lite lättare, men inte om man suger på engelska. Men som tur hade jag då min lärare, kompisar och böker som hjälpte mig med vissa ord på engelska! Jag skrev om USA. Jag hoppas min engelskalärare och SO-lärare blev nöjda över arbetena!
Idag hade vi ett prov på "geografins historia" och de gick faktiskt riktigt bra, tyckte jag. Jag kanske får ett D eller E på de provet, men vet inte vad min SO-lärare tyckte dock. ;) De är ganska svårt att få höga betyg, nu förtiden. ;)

Sen imorse skulle vi med klassen på någon teater. Ja, vad ska man säga om den?.. Inte den bästa, den handlade om någon polis, som hade ett "svårt" liv. Han va typ gift med en kvinna och dem hade barn, sen va de någon annan konstig kvinna som va kär i han, som skrev brev till han, la typ bokmärken som liknade änglar på hans bilruta. Och så helt plötsligt va dem på ett tåg, sen hemma och lite sånt. Den va helt konstigt, där va absolut inget sammanhang i den, nästan. Slutet va ju också konstigt, för han låg och sov, sen så slutade de där?.. Den va sjukt konstig! Sen så satt man på några jävla stolar som man fick ont i ryggen, rumpan, och nacken av! Liksom vem, vill titta på teater om man inte sitter skönt ? Inte jag iallafall !

Men nu sitter jag i bilen, och käkar choklad. Vi är påväg till Värnamo för att Axel ska tävla där imorgon, och på Söndag så ska vi till Lerum för då ska han tävla där! Men nu ska jag faktiskt lyssna på musik och njuta av denna bilfärden!
Vi hörs!:*

Presentation


Hej, Amanda här!
Denna bloggen hadlar om allt möjligt.
Ni får jätte gärna följa denna bloggen, men tvingar absolut inte er!
Kram:*

Fråga mig

18 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni jag ska göra för att bloggen ska bli roligare att läsa? :)
 Fler foton?
 Fler videos?
 Fler inlägg?
 Omröstningar?
 Tävlingar?
 Fler frågestunder?
 Om det är något annat ni vill att jag ska göra så får ni antingen ställa en fråga eller kommentera!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards