Alla inlägg den 1 januari 2013

Av Amanda Gustafsson - 1 januari 2013 12:32

Hejsan alla godbitar där ute!

Nu snart så ska jag sticka till Hannah för att vi ska ut och springa! Det va ju vårt nyårslöfte!

Igår skrev jag att mitt nyårslöfte/mina nyårslöften skulle vara, 1. springa varje dag + armhävningar och det mn brukar göra!

2. Att sminka mig varje skoldag!

Men jag kom faktikst på ett till igår! Att om jagska träna så kan jag ju inte äta godis..

Så mitt tredje löfte blev att inte äta godis..

Så nu har jag 3stycken löten istället!

Men senare idag ungefär vid 3-4 tiden så ska jag och Hannah till ridhuset och rida!

Jag ska faktiskt sitta upp på Petter idag för att se vad han gör!

Och imorgon vid 10:00 så kommer vetrinären till oss! Vi hoppas på att det bara är att  han tramsar sig! Så att han inte har ont.


PuSs!

Presentation


Hej, Amanda här!
Denna bloggen hadlar om allt möjligt.
Ni får jätte gärna följa denna bloggen, men tvingar absolut inte er!
Kram:*

Fråga mig

18 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni jag ska göra för att bloggen ska bli roligare att läsa? :)
 Fler foton?
 Fler videos?
 Fler inlägg?
 Omröstningar?
 Tävlingar?
 Fler frågestunder?
 Om det är något annat ni vill att jag ska göra så får ni antingen ställa en fråga eller kommentera!

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards